CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Sunday, October 28, 2007

ملاك

كنتِ هناك بثوبك الأبيض

تتقدمين خطوة بخطوة والجميع منشغل بتقديم القبلات والتهاني لكِ

وكنت تنثرين سحرك بتلك الأبتسامة

والورود الحمراء تجلّلِك من كل ناحية

كنت ملكة في عرش الحب




وأنا هناك أراكِ من زاويتي
كنت هناك أجلس خائفة وفرحة
أرسم أبتسامة مغصوبة
حتى لا تستفيق دمعاتِ
أقف مرتعدة
فقد حان الوقت كي أحضنك
وأقدم ماتبقى من حبي
صرخت بأعلى صوتي
في رعاية الله ياطفلتي
وأستيقظت مفزوعة
لأجد أنني
كنت أحلم بأنه يومك
لا يومها
----------------------------------
أمس كان عرس أخت يوما
وهالخاطرة عشتها لاني بس حلمت بيومها
يوم يلي راح شوف فيه حبيبة قلبي وأختي وطفلتي
بهالمكان
يارب يرعاك

8 comments:

lolla said...

لا يا ليندا دى مينفعش معاها سكينه ابدا

احنا نبدأ برشه فل وورد وياسمين على احلى عروسة

الف الف مبروك .. وعقبالك يا ليندا انت ويوما

linda said...

لست أعلم ردة فعلي في تلك اللحظة
لكنني سأصلي بأن تكون لي القوة في تهنئتك دون دموع
أحبك ياصغيرتي

أعذريني

Hayam said...

لوهلت حسيت بأني العروس

واستفقت لأقول لكِ

لست انا من ستودعين

ولن يكون تسليم الأمانة بإنتهاء

مراسم الزفاف

فسترافقينني لبقية عمري

وسأظل احتمي بكِ

وألجأ إليكِ وأبكي واصرخ وأفرح عندك

ولن تترقبينني من بعيد في يوم عرسي

ستبقي إلى جانبي قريبة مني جداً

وستخطي معي خطواتِ

فبدونك لا تكتمل الفرحة

وستقع عيني عليكِ من دون كل البشر

لأقول شكرا على كل شيء

وسأستبدلها بأحبكِ يا أغلى البشر

Hayam said...

lolla
وحشتيني قوي
يبارك فيكِ يارب
ويخلينا نفرح فيك وفي ليندا وفي كل حبايبنا يارب

مبروك لهاجر

نورسين said...

بالمبارك العرس وهني يا ربي العروس وعقبال ما نشوف يوما انتي كمان في احلى ثوب عرس

تحياتي وحبي

Ehab said...

يا ستي وزعلانه ليه بس عقبالك وعقبالها
سلاااااااااااااام

Doaa Ebrahim Aaql said...

الف مبروك ليها
وعقبالك ياليندا
وعقبال يوما

ربنا يحميكم ويخليكم لبعض


سلام

Hayam said...

نورسين

الله يبارك فيك يارب
ويارب يعطي كل واحد على قيس نيته
وكل وحدة تمنى حاجة تتحققلها يارب

الشنكوتي الكبير

هي مش زعلانة اي وحدة مكانها كانت حتحس بفراق الحبايب حتى لو كان فراق زواج وسعادة .. يلا ربنا مايبعد حد عن حد يارب وعقبالكم كلكم يارب


princess dodo
الله يبارك فيك عزيزتي دودو
وعقبالك يارب
وربنا يسعد كل اتنين بيحبوا بعض ويوفقهم للزواج يارب ويسعدهم ويباركلهم فيه
وعقبال كل العزابية